TEAMRA2 – este marcă  a S.C. TEAMRA2 HEALTH & BALANCE S.R.L, persoană juridică de naționalitate română, avand sediul social în Sat Săcălaz, Comuna Săcălaz, nr. 609A, camera 1, jud. Timiș, având număr de ordine în Registrul Comerțului J35/4289/2022, cod unic de înregistrare 46809060. Vânzător – S.C. TEAMRA2 HEALTH&BALANCE S.R.L, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în persoană juridică de naționalitate română, avand sediul social în Sat Săcălaz, Comuna Săcălaz, nr. 609A, camera 1, jud. Timiș, având număr de ordine în Registrul Comerțului J35/4289/2022, cod unic de înregistrare 46809060.

Cumpărător – poate fi orice persoană fizica cu vârsta peste 16 ani, care efectuează o Comandă.

Client – poate fi orice persoană fizică cu vârsta peste 16 ani care obține acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de către TEAMRA2 HEALTH & BALANCE S.R.L (electronic, telefonic, etc.)

Cont – secțiunea din Site formata dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, descărcări, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul platformelor de socializare Facebook/Instagram/Tiktok sau prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Servicii de pe Site.

Servicii – orice serviciu, listat pe site/pagina de Facebook/Instagram/Tiktok, inclusiv serviciile menționate in Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a comenzii finalizate și confirmate.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător si Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului si a Cumpărătorului: toate informațiile de pe Site/pagina de Facebook/Instagram/Tiktok care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; conținutul oricarui e-mail trimis Cumpărătorului de către Vânzător prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare; informații legate de Serviciile și/sau tarifele practicate.

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;

Comunicări Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achizitionat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu”.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Serviciu de către TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

1. Documente contractuale
Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail).
Contractul se consideră încheiat intre Vânzător si Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, a confirmarii plății, urmând Cumpărătorul să beneficieze de prestarea serviciilor exclusiv online.
Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site/pagina de Facebook/Instagram vor sta la baza Contractului.

2. Politica de vânzare Online
Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.
Pentru motive justificate TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site/pagina de Facebook/Instagram/Tiktok, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL.
În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Vânzătorului (e-mail: …..), pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
Toate tarifele aferente Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON).
În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutar aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Serviciilor disponibile pe Site/pagina de Facebook/Instagram/Tiktok (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3. Cesionarea si subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii nefiind necesar acordul Cumpărătorului.

4. Dreptul la proprietate intelectuală 
Conținutul, astfel cum este definit, incluzând logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site/pagina de Facebook/Instagram/Tiktok etc. sunt proprietatea exclusivă a TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect.
Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de  TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepartarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL.
Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența legii, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL  și acesta.

5. Comandă
Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres.
Odată adaugat în coșul de cumpărături, un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există posibilitatea prestării acelui serviciu în condiții optime.
Adăugarea unui Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Serviciului.
Magazinul online www.teamra2.ro folosește pentru tranzacțiile online serviciile ING Bank/Plationline.ro.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).

Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. 
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii, TEAMRA2 HEALTH & BALANCE SRLnu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision din partea TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL!
Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuata de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune- interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de  TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL, în cazul plății online;
– datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

Legea în vigoare oferă oricărui cetățean dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat la distanță în termen de 14 zile de la încheierea acestuia, fără justificarea deciziei și fără alte costuri în afară celor prevăzute de lege. 
Totuși, această prevedere nu se aplică în cazul serviciilor de care Clientul/Cumpărătorul beneficiază imediat și integral, al celor cu conținut digital, nefurnizate pe suport material sau personalizate în mod clar pentru Client/Cumpărător, așa cum sunt serviciile oferite de TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL.

În cazul în care un Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt si va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau în termen de 14 zile de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre.

Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul “continuă cu finalizarea comenzii”. Butonul va indica în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.

După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea si înregistrarea comenzii dvs. (“Comanda ta de la TEAMRA2 HEALTH & BALANCE“). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. În cazul în care nu putem onora un contract din cauza incapacității de prestare a serviciului, eroare tehnică ori neconformități constatate, vă vom informa cu privire la aceasta situație și vom rambursa sumele plătite de către Dvs. pentru aceste produse, daca este cazul, în decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia Dvs. de terminare a contractului.  

6. Confidențialitate
TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate in prezentul Document.

Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părti nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site/mail/Facebook/Instagram/Tiktok sau altele asemenea, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis.

TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens. 

7. Comunicări Comerciale
Cumpărătorul/Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții,  în orice moment, după cum urmează: prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător sau prin contactarea  Vânzătorului.

Renunțarea la primirea Comunicărilor Comerciale nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document;
Prin adăugarea de Servicii în secțiunea din Cont:“Coșul meu”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Clientului Comunicări Comerciale cu privire:
– la modificarea prețului Serviciilor adăugate în secțiunea “Coșul meu”;
– la recomandari de Servicii similare cu cele adaugate în secțiunea “Coșul meu”;

În urma achiziționării unui Serviciu, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Clientului Comunicari Comerciale cu privire la sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate împreună cu Serviciul achizitionat. Clientul/Cumpărătorul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate mai sus prin contactarea Vânzătorului în acest sens.

8. Facturare – Plată
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Servicii vândute de TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL, precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.

Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.

9. Prestarea serviciilor
Vânzătorul va asigura prestarea serviciilor la punctul de lucru, conform specificațiilor fiecărui serviciu, în condiții optime de prestare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a-și alege clientela, în acest caz returnarea banilor se face după cum urmează – daca nu s-a efectuat niciun serviciu, se restituie banii integral în cont bancar, în termen de 14 zile; dacă s-a efectuat serviciul (parțial/integral) nu se vor restitui banii.

Clientul beneficiază de serviciile oferite de Vânzător pe proprie răspundere. Abonamentele sunt nominale și nu pot fi folosite de altă persoană decat cea care are drept.

Abonamentele nu se îngheață – valabilitatea lor curge automat de la momentul activării, conform serviciului achiziționat.

Contravaloarea parțială a serviciului nu se returnează sub nicio formă. TEAMRA2 HEALTH & BALANCE SRL nu este răspunzătoare în nicio formă de modul în care clientul utilizează serviciile oferite.

Serviciile oferite nu se adresează persoanelor cu condiții medicale speciale și se fac întotdeauna cu acordul medicului personal.

antrenamente personale și consiliere de nutriție: accesul la Serviciu se face în felul urmator: Clientul va contacta TEAMRA2 HEALTH & BALANCE SRL pe pagina de Facebook/Instagram/Tiktok/Whatsapp sau prin email la adresa  @ .ro pentru prima ședință de consiliere, urmând ca acesta să primească instrucțiuni pentru organizarea ședinței de consiliere prin intermediul platformei ”Zoom”.

După ședința de consiliere, Clientul poate cumpăra Serviciile oferite de Vânzător în conformitate cu ofertele prezentate pe siteul web.

Pentru a beneficia de serviciile online achiziționate pe site, Clientul trebuie să urmeze următorii pași: – – –

10. Garanții TEAMRA2 HEALTH &BALANCE SRL garantează că serviciile prestate sunt conforme, prestatorii de servicii sunt autorizați și au certificările necesare desfășurării oricărui tip de serviciu vândut de TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL.

11. Răspundere Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia dintre obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Serviciilor;

Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă);
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului;

Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului;
Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificate oricând de către TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL, aceștia fiind opozabili Clienților/Cumpărătorilor de la data afișării pe Site;
TEAMRA2 HEALTH & BALANCE SRL nu este răspunzătoare sub nicio formă de eventualele accidentări pe care clienții le pot suferi ca urmare a executării exercițiilor propuse în antrenamente. Clienții TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL fac antrenamentele pe proprie raspundere.

TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL nu este răspunzătoare sub nicio formă de eventualele accidentări pe care clienții le pot suferi ca urmare a susținerii  meniurilor propuse în secțiunile de nutriție. Clienții TEAMRA2 HEALTH & BALANCE SRL vor susține un stil alimentar recomandat de medicul lor, pe proprie răspundere. Clienții TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL fac antrenamentele pe proprie raspundere.

12. Forță majoră
Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

13. Legea aplicabilă – Jurisdicția
Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL și Clienți/Cumpărători/Abonați se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Timișoara.

Anexa 1 la Politica de Securitate

Măsuri de securitate pentru protecția datelor și informațiilor personale

*Comment GDPRO: Se vor alege măsurile implementate la nivelul Societății

  1. Politici pentru securitatea informaţiilor

Set de politici pentru securitatea informaţiilor definit, aprobat de conducere, cu consultarea şi implicarea reprezentanţilor salariaţilor, după caz, publicat și comunicat angajaţilor și părţilor externe relevante.

  1. Revizuirea politicilor de securitatea informaţiilor

Societatea revizuiește politicile interne la intervale stabilite sau atunci când au loc schimbări importante/incidente de securitate.

  1. Roluri și responsabilităţi cu privire la securitatea informaţiilor

Societatea a stabilit responsabilități specifice cu privire la securitatea informaţiilor către toţi angajaţii.

  1. Contactul cu autorităţile

Societatea păstrează contactul cu ANSPDCP prin RPD.

  1. Colaborarea cu specialiști în domeniul juridic și IT

Societatea colaborează cu specialiști în domeniul juridic și IT pentru a asigura respectarea legislației privind protecția datelor personale.

  1. Securitatea informaţiei în managementul proiectelor

Societatea aplică cerințele securității informaţiilor în managementul tuturor proiectelor derulate.

  1. Telemuncă

Societatea a adoptat Politica de Utilizare Acceptabilă si măsuri aferente pentru a proteja informaţiile prelucrate în spaţiile alese de angajat pentru telemuncă.

  1. Verificarea personalului înainte de angajare

Societatea verifică istoricul candidaţilor pentru angajare, în conformitate cu legile, reglementările și etica aferentă, și proporţional cu cerinţele activităţii, cu respectarea drepturilor și libertăților candidaților.

  1. Acord de confidențialitate extins

Reprezintă acordul încheiat de Societatea și angajații săi, pe perioadă nelimitată de timp.

  1. Conștientizarea, educarea și formarea cu privire la securitate

Angajaţii Societății beneficiază de formare în vederea conștientizării, cu privire la noutăţile periodice legate de politicile si procedurile organizaționale, după cum este necesar pentru funcția pe care o dețin.

  1. Inventarierea și proprietatea activelor

Societatea inventariază activele asociate cu informaţiile, datele cu caracter personal și infrastructura pentru prelucrarea informaţiilor și menţine la zi un inventar al acestor active.

  1. Utilizarea acceptabilă a activelor

Societatea a adoptat Politica de Utilizare Acceptabilă, prin care inventariază, documentează și implementează reguli pentru utilizarea acceptabilă a informaţiilor și activelor asociate informaţiilor și infrastructura pentru prelucrarea informaţiilor.

  1. Returnarea activelor

Angajaţii și utilizatorii externi returnează toate activele Societății care se află în posesia lor, la încetarea relaţiilor cu Societatea, sau anterior acestui moment, la cererea Societății.

  1. Clasificarea și etichetarea informaţiilor

Informaţiile sunt clasificate utilizând schema internă de clasificare potrivit Politicii de Securitate.

  1. Transferul pe suport fizic

Suporturile care conţin informaţii sunt protejate împotriva accesului neautorizat, utilizării greşite sau alterării în timpul transportului.

  1. Politica de Acces Fizic și Politica de Acces la Rețea și pentru Utilizarea Rețelei de Calculatoare

Societatea utilizează politici de control ale accesului care sunt revizuite pe baza cerinţelor activităţii si securităţii informaţiilor.

  1. Accesul la reţele si servicii de reţea

Utilizatorilor li se oferă acces numai la reţelele/serviciile de reţea pe care au fost autorizaţi.

  1. Înregistrarea si anularea înregistrării

Societatea a adoptat un proces formal de înregistrare a utilizatorului si anulare a înregistrării pentru a permite alocarea de drepturi de acces.

  1. Furnizarea accesului utilizatorilor

Societatea a adoptat un proces formal pentru furnizarea accesului utilizatorilor, în vederea alocării și revocării drepturilor de acces.

  1. Managementul drepturilor de acces privilegiate

Alocarea și utilizarea drepturilor de acces privilegiate sunt restricţionate și controlate.

  1. Revizuirea drepturilor de acces al utilizatorilor

Deţinătorii activelor revizuiesc drepturile de acces ale utilizatorilor la intervale regulate.

  1. Revocarea și adaptarea drepturilor de acces

Drepturile de acces ale tuturor angajaţilor si utilizatorilor externi la informaţii si la facilităţile de prelucrare sunt revocate la încetarea sau sunt adaptate atunci când apar modificări.

  1. Restricţii de acces la informaţii

Accesul la informaţii și la funcţiile sistemului de aplicaţii este restricţionat în concordanţă cu Politica de Acces la Rețea și pentru Utilizarea Rețelei de Calculatoare.

  1. Sistemul de management al parolelor

Societatea a adoptat o politică internă referitoare la parole.

  1. Utilizarea de programe și site-uri

Societatea a restricționat utilizarea programelor și site-urilor ce nu sunt în prealabil aprobate.

  1. Metode de anonimizare a informației

Societatea utilizează metode de anonimizarea a informației.

  1. Perimetre de securitate fizică si controale de acces 

Societatea a adoptat o Politică de Acces Fizic și a implementat măsuri de securitate și pază a locaţiei.

  1. Securitatea infrastructurii de cablare si a infrastructurii suport

Echipamentele sunt protejate împotriva întreruperilor cauzate de pene în utilităţile de susţinere. Cablurile care transmit date sau susţin serviciile de informaţii sunt protejate împotriva intercepţiei, interferenţei sau deteriorării.

  1. Mentenanţa echipamentului

Echipamentele sunt întreţinute corect pentru a asigura disponibilitatea si integritatea.

  1. Mutarea activelor

Echipamentele, informaţiile sau programele nu sunt transferate în alte locaţii fără autorizaţie prealabilă din partea persoanelor competente.

  1. Controale împotriva atacurilor de tip malware

Societatea a implementat controale de detecție, prevenţie şi recuperare pentru a asigura protecţia împotriva atacurilor de tip malware.

  1. Copii de siguranţă ale informaţiilor

Societatea asigură copiile de siguranţă conform Politicii de Copiere și Stocare a Datelor (Back-Up). 

  1. Jurnalizarea evenimentelor

Societatea generează, păstrează si verifică registrul de incidente legate de securitatea informaţiilor.

  1. Instalarea de programe pe sistemele operaţionale

Societatea a adoptat reguli și politici interne care guvernează instalarea programelor pe sistemele operaţionale.

  1. Controalele de audit al sistemelor informatice

Cerinţele de audit și activităţile care implică verificarea sistemelor operaţionale sunt planificate și convenite înainte de a fi implementate, pentru a minimiza perturbările proceselor comerciale și sportive.

  1. Controalele de reţea

Societatea gestionează și controlează reţelele pentru a asigura protecţia informaţiilor în sisteme si aplicaţii.

  1. Transferul de informaţii

Folosim clauze confidenţiale în contracte pentru a proteja transferul de informaţii comerciale către terţi.

  1. Regului de securitate a informaţiilor pentru relaţia cu furnizorii

Societatea solicită furnizorii săi implementarea de măsuri de securitate a informaţiilor pentru a atenua riscurile asociate accesului furnizorului la activele Societății.

  1. Responsabilităţi și proceduri

Societatea a adoptat politici interne pentru a asigura un răspuns rapid, eficient şi metodic la incidentele de securitate a informaţiilor.

  1. Raportarea și acționarea în caz de incident de securitate

Se realizează potrivit Politicii pentru Incidentele de Securitate.

  1. Raportarea punctelor slabe privind securitatea informaţiilor

Angajaţii şi contractanţii notează şi raportează orice slăbiciuni privind securitatea informațiilor observate sau suspectate în cadrul sistemelor sau serviciilor.

  1. Protecţia înregistrărilor şi a datelor cu caracter personal

Societatea protejează înregistrările împotriva pierderii, distrugerii, falsificării, accesului neautorizat si divulgării neautorizate, în conformitate cu cerinţele legislative, regulamentare și contractuale sportive, respectiv comerciale.

  1. Confidenţialitatea si protecţia datelor personale

Confidenţialitatea și protecţia datelor personale sunt asigurate în conformitate cu legislaţia aplicabilă.

  1. Respectarea politicilor și standardelor de securitate

Conformitatea procedurilor și prelucrării informaţiilor este revizuită în mod regulat.

  1. Revizuirea conformităţii tehnice

Sistemele informatice sunt verificate în mod regulat pentru a respecta politicile și standardele de securitate ale Societății cu privire la informaţii.

  1. Evaluarea impactului asupra confidenţialităţii

Societatea evaluează impactului asupra confidenţialităţii atunci când este planificată o nouă prelucrare a datelor cu caracter personal sau o modificare a datelor personale.

  1. Înregistrări legate de prelucrarea datelor cu caracter personal

Societatea determină și păstrează înregistrările necesare pentru a demonstra respectarea obligaţiilor sale privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

  1. Determinarea drepturilor persoanelor vizate și permiterea exercitării acestora

Societatea asigură exercitarea tuturor drepturilor persoanelor vizate stabilite de GDPR.

  1. Managementul solicitărilor

Societatea se raportează la reguli interne pentru rezolvarea solicitărilor persoanelor vizate.

  1. Decizii automatizate

Persoanele vizate nu sunt supuse unor decizii automatizate.

  1. Respectarea principiului minimizării prelucrării datelor cu caracter personal

Se prelucrează doar acele date personale strict necesare îndeplinirii unei operațiuni și se analizează temeiul legal al prelucrării în acord cu GDPR.

  1. Ștergerea datelor cu caracter personal

Societatea a adoptat un mecanism documentat pentru ștergerea datelor cu caracter personal.

  1. Proceduri de colectare

Societatea se asigură că datele personale sunt corecte, complete şi actualizate, aşa cum este necesar pentru scopurile pentru care urmează să fie prelucrate, pe tot parcursul prelucrării datelor cu caracter personal.

  1. Transferul datelor cu caracter personal / destinatari

Se face cu informarea persoanei vizate către persoane fizice sau juridice de drept privat ori public care pot justifica un interes/temei în prelucrarea acestor date.

  1. Informarea persoanei vizate

Societatea asigură informarea persoanei vizate asupra identității sale, categoriilor de date prelucrate, scopul prelucrării, durata prelucrării, transferului de date, categorii de destinatari, drepturile persoanei vizate, datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor şi oricăror alte informaţii conform GDPR.