TEAMRA2 – este marcă a S.C. TEAMRA2 HEALTH & BALANCE S.R.L, persoană
juridică de naționalitate română, avand sediul social în Sat Săcălaz, Comuna Săcălaz, nr.
609A, camera 1, jud. Timiș, având număr de ordine în Registrul Comerțului J35/4289/2022,
cod unic de înregistrare 46809060.
Vânzător – S.C. TEAMRA2 HEALTH&BALANCE S.R.L, persoană juridică de
naționalitate română, având sediul social în persoană juridică de naționalitate română, avand
sediul social în Sat Săcălaz, Comuna Săcălaz, nr. 609A, camera 1, jud. Timiș, având număr
de ordine în Registrul Comerțului J35/4289/2022, cod unic de înregistrare 46809060.
Cumpărător – poate fi orice persoană fizica cu vârsta peste 16 ani, care efectuează o
Comandă.
Client – poate fi orice persoană fizică cu vârsta peste 16 ani care obține acces la conținut,
prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de către TEAMRA2 HEALTH &
BALANCE S.R.L (electronic, telefonic, etc.)
Cont – secțiunea din Site formata dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite
Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și
istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, descărcări, etc.). Utilizatorul este responsabil și se
va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și
actualizate.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și
Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul platformelor de
socializare Facebook/Instagram/Tiktok sau prin intermediul Site-ului, intenția sa de a
achiziționa Servicii de pe Site.
Servicii – orice serviciu, listat pe site/pagina de Facebook/Instagram/Tiktok,
inclusiv serviciile menționate in Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător,
Cumpărătorului ca urmare a comenzii finalizate și confirmate.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător si Cumpărător, fără
prezența fizică simultană a Vânzătorului si a Cumpărătorului:
toate informațiile de pe Site/pagina de Facebook/Instagram/Tiktok care pot fi vizitate,
vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
conținutul oricarui e-mail trimis Cumpărătorului de către Vânzător prin mijloace
electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al
Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare;
informații legate de Serviciile și/sau tarifele practicate.
Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Servicii
pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;
Comunicări Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de
mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând
informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare
cu cele pe care le-ați achizitionat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații
referitoare la Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu”.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Serviciu de
către TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor
procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Serviciilor așa cum sunt precizate în
descrierea acestora.
1. Documente contractuale
Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de
comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile
comerciale.
Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de
informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic
(e-mail).
Contractul se consideră încheiat intre Vânzător si Cumpărător în momentul primirii de
către Cumpărător de la Vânzător, a confirmarii plății, urmând Cumpărătorul să
beneficieze de prestarea serviciilor exclusiv online.
Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site/pagina de
Facebook/Instagram vor sta la baza Contractului.
2. Politica de vânzare Online
Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui
Client/Cumpărător.
Pentru motive justificate TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL își rezervă dreptul
de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei
Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră
că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site/pagina de
Facebook/Instagram/Tiktok, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel
TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL.
În oricare dintre aceste cazuri,
Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Vânzătorului (e-mail: …..), pentru a fi
informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
Toate tarifele aferente Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON).
În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun
alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la
comisioane de conversie valutar aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia,
în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru
aceasta acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Serviciilor disponibile pe Site/pagina de
Facebook/Instagram/Tiktok (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu
reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate
exclusiv cu titlu de prezentare.
3. Cesionarea si subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea
Comenzii nefiind necesar acordul Cumpărătorului.
4. Dreptul la proprietate intelectuală
Conținutul, astfel cum este definit, incluzând logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri
comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia
prezentate pe Site/pagina de Facebook/Instagram/Tiktok etc. sunt proprietatea
exclusivă a TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate
drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect.
Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea,
transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la,
expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original
intenționat de TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL, includerea oricărui Conținut
în afara Site-ului, îndepartarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al
TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea,
modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al TEAMRA2
HEALTH&BALANCE SRL.
Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc,
se află sub incidența legii, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de
utilizare specific și valid încheiat între TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL și
acesta.
5. Comandă
Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Serviciilor
dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una
dintre modalitățile indicate expres.
Odată adaugat în coșul de cumpărături, un
Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există posibilitatea prestării
acelui serviciu în condiții optime.
Adăugarea unui Serviciu în coșul de cumpărături, în
lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit
nici rezervarea automata a Serviciului.
Magazinul online www.teamra2.ro folosește pentru tranzacțiile online serviciile
ING Bank/Plationline.ro.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al
firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plata
sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv
Maestro).
Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online
care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor
prin Internet.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul
băncii, TEAMRA2 HEALTH & BALANCE SRLnu solicită și nu stochează
niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun
comision din partea TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL!
Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta,
necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării
Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl
contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care
este necesară contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuata de către Cumpărător, în urma unei
notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei
părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-
interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în
cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de TEAMRA2
HEALTH&BALANCE SRL, în cazul plății online;
– datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau
incorecte;
Legea în vigoare oferă oricărui cetățean dreptul de a se retrage dintr-un contract
încheiat la distanță în termen de 14 zile de la încheierea acestuia, fără justificarea
deciziei și fără alte costuri în afară celor prevăzute de lege.
Totuși, această
prevedere nu se aplică în cazul serviciilor de care Clientul/Cumpărătorul
beneficiază imediat și integral, al celor cu conținut digital, nefurnizate pe suport
material sau personalizate în mod clar pentru Client/Cumpărător, așa cum sunt
serviciile oferite de TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL.
În cazul în care un Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către
Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt si va
returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Serviciului, în termen de maxim 7
(șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau în termen
de 14 zile de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de
reziliere a Contractului.
Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile
produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu
reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor
noastre.
Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest
lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda
apăsând butonul “continuă cu finalizarea comenzii”. Butonul va indica în mod clar că
plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii,
sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea
întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.
După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea si
înregistrarea comenzii dvs. (“Comanda ta de la TEAMRA2 HEALTH &
BALANCE“). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Toate
comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi
format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. În cazul în care nu putem
onora un contract din cauza incapacității de prestare a serviciului, eroare tehnică ori
neconformități constatate, vă vom informa cu privire la aceasta situație și vom
rambursa sumele plătite de către Dvs. pentru aceste produse, daca este cazul, în decurs
de cel mult 7 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia Dvs. de terminare a
contractului.
6. Confidențialitate
TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL va păstra confidențialitatea informațiilor de
orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face
doar în condițiile menționate in prezentul Document.
Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de
dezvăluire către terțe părti nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la
Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui
site/mail/Facebook/Instagram/Tiktok sau altele asemenea, oferiți Vânzătorului acces
nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica,
transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord
ca Vânzătorul să poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informații, idei,
concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis.
TEAMRA2
HEALTH&BALANCE SRL nu va constitui subiect de obligații referitoare la
confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte
specificări în acest sens.
7. Comunicări Comerciale
Cumpărătorul/Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la
acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații
generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, în orice
moment, după cum urmează: prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în
Comunicările Comerciale primite de la Vânzător sau prin contactarea Vânzătorului.
Renunțarea la primirea Comunicărilor Comerciale nu implică renunțarea la acceptul
dat pentru prezentul Document;
Prin adăugarea de Servicii în secțiunea din Cont:“Coșul meu”, Vânzătorul va
transmite Cumpărătorului/Clientului Comunicări Comerciale cu privire:
– la modificarea prețului Serviciilor adăugate în secțiunea “Coșul meu”;
– la recomandari de Servicii similare cu cele adaugate în secțiunea “Coșul meu”;
În urma achiziționării unui Serviciu, Vânzătorul va transmite
Cumpărătorului/Clientului Comunicari Comerciale cu privire la sugestii de Bunuri
sau Servicii recomandate a fi utilizate împreună cu Serviciul achizitionat.
Clientul/Cumpărătorul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările
Comerciale menționate mai sus prin contactarea Vânzătorului în acest sens.
8. Facturare – Plată
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă.
Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Serviciile livrate, obligația
Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform
cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Servicii
vândute de TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL, precum şi pentru orice alte plăți
aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin poșta electronică, la adresa de
e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în
format electronic prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în
Contul său.
9. Prestarea serviciilor
Vânzătorul va asigura prestarea serviciilor la punctul de lucru, conform specificațiilor
fiecărui serviciu, în condiții optime de prestare.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a-și alege clientela, în acest caz returnarea banilor se
face după cum urmează – daca nu s-a efectuat niciun serviciu, se restituie banii
integral în cont bancar, în termen de 14 zile; dacă s-a efectuat serviciul
(parțial/integral) nu se vor restitui banii.
Clientul beneficiază de serviciile oferite de Vânzător pe proprie răspundere.
Abonamentele sunt nominale și nu pot fi folosite de altă persoană decat cea care are
drept.
Abonamentele nu se îngheață – valabilitatea lor curge automat de la momentul
activării, conform serviciului achiziționat.
Contravaloarea parțială a serviciului nu se returnează sub nicio formă.
TEAMRA2 HEALTH & BALANCE SRL nu este răspunzătoare în nicio formă de
modul în care clientul utilizează serviciile oferite.
Serviciile oferite nu se adresează persoanelor cu condiții medicale speciale și se fac
întotdeauna cu acordul medicului personal.
antrenamente personale și consiliere de nutriție: accesul la Serviciu se face în felul
urmator: Clientul va contacta TEAMRA2 HEALTH & BALANCE SRL pe pagina de
Facebook/Instagram/Tiktok/Whatsapp sau prin email la adresa @ .ro pentru
prima ședință de consiliere, urmând ca acesta să primească instrucțiuni pentru
organizarea ședinței de consiliere prin intermediul platformei ”Zoom”. După ședința
de consiliere, Clientul poate cumpăra Serviciile oferite de Vânzător în conformitate cu
ofertele prezentate pe siteul web.
Pentru a beneficia de serviciile online achiziționate pe site, Clientul trebuie să urmeze
următorii pași:
–
–
–
10. Garanții
TEAMRA2 HEALTH &BALANCE SRL garantează că serviciile prestate sunt conforme,
prestatorii de servicii sunt autorizați și au certificările necesare desfășurării oricărui tip de
serviciu vândut de TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL.
11. Răspundere
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau
oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia
dintre obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea
Serviciilor;
Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul/Cumpărătorul își asumă răspunderea
pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă);
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor,
Clientul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile
Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului;
Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea
modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului;
Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificate oricând de către TEAMRA2
HEALTH&BALANCE SRL, aceștia fiind opozabili Clienților/Cumpărătorilor de la
data afișării pe Site;
TEAMRA2 HEALTH & BALANCE SRL nu este răspunzătoare sub nicio formă de
eventualele accidentări pe care clienții le pot suferi ca urmare a executării exercițiilor
propuse în antrenamente. Clienții TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL fac
antrenamentele pe proprie raspundere.
TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL nu este răspunzătoare sub nicio formă de
eventualele accidentări pe care clienții le pot suferi ca urmare a susținerii meniurilor
propuse în secțiunile de nutriție. Clienții TEAMRA2 HEALTH & BALANCE SRL
vor susține un stil alimentar recomandat de medicul lor, pe proprie răspundere.
Clienții TEAMRA2 HEALTH&BALANCE SRL fac antrenamentele pe proprie
raspundere.
12. Forță majoră
Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale
dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este
datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara
controlului părților și care nu poate fi evitat.
13. Legea aplicabilă – Jurisdicția
Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între TEAMRA2
HEALTH&BALANCE SRL și Clienți/Cumpărători/Abonați se vor rezolva pe cale amiabilă
sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele
judecătorești române competente din Municipiul Timișoara.
Anexa 1 la Politica de Securitate
|
Măsuri de securitate pentru protecția datelor și
informațiilor personale
*Comment GDPRO: Se vor alege măsurile implementate la
nivelul Societății
|
-
Politici pentru securitatea informaţiilor
|
Set de politici pentru securitatea informaţiilor definit,
aprobat de conducere, cu consultarea şi implicarea
reprezentanţilor salariaţilor, după caz, publicat
și comunicat angajaţilor și părţilor
externe relevante.
|
-
Revizuirea politicilor de securitatea informaţiilor
|
Societatea revizuiește politicile interne la intervale
stabilite sau atunci când au loc schimbări
importante/incidente de securitate.
|
-
Roluri și responsabilităţi cu privire la
securitatea informaţiilor
|
Societatea a stabilit responsabilități specifice cu
privire la securitatea informaţiilor către toţi
angajaţii.
|
-
Contactul cu autorităţile
|
Societatea păstrează contactul cu ANSPDCP prin
RPD.
|
-
Colaborarea cu specialiști în domeniul juridic
și IT
|
Societatea colaborează cu specialiști în domeniul
juridic și IT pentru a asigura respectarea legislației
privind protecția datelor personale.
|
-
Securitatea informaţiei în managementul
proiectelor
|
Societatea aplică cerințele securității
informaţiilor în managementul tuturor proiectelor
derulate.
|
-
Telemuncă
|
Societatea a adoptat Politica de Utilizare Acceptabilă si măsuri aferente pentru a proteja informaţiile
prelucrate în spaţiile alese de angajat pentru
telemuncă.
|
-
Verificarea personalului înainte de angajare
|
Societatea verifică istoricul candidaţilor pentru
angajare, în conformitate cu legile, reglementările
și etica aferentă, și proporţional cu
cerinţele activităţii, cu respectarea drepturilor
și libertăților candidaților.
|
-
Acord de confidențialitate extins
|
Reprezintă acordul încheiat de Societatea și
angajații săi, pe perioadă nelimitată de
timp.
|
-
Conștientizarea, educarea și formarea cu privire la
securitate
|
Angajaţii Societății beneficiază de formare
în vederea conștientizării, cu privire la
noutăţile periodice legate de politicile si procedurile
organizaționale, după cum este necesar pentru
funcția pe care o dețin.
|
-
Inventarierea și proprietatea activelor
|
Societatea inventariază activele asociate cu
informaţiile, datele cu caracter personal și
infrastructura pentru prelucrarea informaţiilor și
menţine la zi un inventar al acestor active.
|
-
Utilizarea acceptabilă a activelor
|
Societatea a adoptat Politica de Utilizare Acceptabilă, prin care inventariază, documentează și
implementează reguli pentru utilizarea acceptabilă a
informaţiilor și activelor asociate informaţiilor
și infrastructura pentru prelucrarea
informaţiilor.
|
-
Returnarea activelor
|
Angajaţii și utilizatorii externi returnează toate
activele Societății care se află în posesia
lor, la încetarea relaţiilor cu Societatea, sau
anterior acestui moment, la cererea Societății.
|
-
Clasificarea și etichetarea informaţiilor
|
Informaţiile sunt clasificate utilizând schema
internă de clasificare potrivit Politicii de Securitate.
|
-
Transferul pe suport fizic
|
Suporturile care conţin informaţii sunt protejate
împotriva accesului neautorizat, utilizării
greşite sau alterării în timpul
transportului.
|
-
Politica de Acces Fizic și Politica de Acces la Rețea
și pentru Utilizarea Rețelei de Calculatoare
|
Societatea utilizează politici de control ale accesului care
sunt revizuite pe baza cerinţelor activităţii si
securităţii informaţiilor.
|
-
Accesul la reţele si servicii de reţea
|
Utilizatorilor li se oferă acces numai la
reţelele/serviciile de reţea pe care au fost
autorizaţi.
|
-
Înregistrarea si anularea înregistrării
|
Societatea a adoptat un proces formal de înregistrare a
utilizatorului si anulare a înregistrării pentru a
permite alocarea de drepturi de acces.
|
-
Furnizarea accesului utilizatorilor
|
Societatea a adoptat un proces formal pentru furnizarea accesului
utilizatorilor, în vederea alocării și
revocării drepturilor de acces.
|
-
Managementul drepturilor de acces privilegiate
|
Alocarea și utilizarea drepturilor de acces privilegiate
sunt restricţionate și controlate.
|
-
Revizuirea drepturilor de acces al utilizatorilor
|
Deţinătorii activelor revizuiesc drepturile de acces
ale utilizatorilor la intervale regulate.
|
-
Revocarea și adaptarea drepturilor de acces
|
Drepturile de acces ale tuturor angajaţilor si
utilizatorilor externi la informaţii si la
facilităţile de prelucrare sunt revocate la
încetarea sau sunt adaptate atunci când apar
modificări.
|
-
Restricţii de acces la informaţii
|
Accesul la informaţii și la funcţiile sistemului
de aplicaţii este restricţionat în
concordanţă cu Politica de Acces la Rețea și pentru Utilizarea
Rețelei de Calculatoare.
|
-
Sistemul de management al parolelor
|
Societatea a adoptat o politică internă referitoare la
parole.
|
-
Utilizarea de programe și site-uri
|
Societatea a restricționat utilizarea programelor și
site-urilor ce nu sunt în prealabil aprobate.
|
-
Metode de anonimizare a informației
|
Societatea utilizează metode de anonimizarea a
informației.
|
-
Perimetre de securitate fizică si controale de acces
|
Societatea a adoptat o Politică de Acces Fizic și a implementat măsuri de securitate și
pază a locaţiei.
|
-
Securitatea infrastructurii de cablare si a infrastructurii
suport
|
Echipamentele sunt protejate împotriva întreruperilor
cauzate de pene în utilităţile de susţinere.
Cablurile care transmit date sau susţin serviciile de
informaţii sunt protejate împotriva intercepţiei,
interferenţei sau deteriorării.
|
-
Mentenanţa echipamentului
|
Echipamentele sunt întreţinute corect pentru a asigura
disponibilitatea si integritatea.
|
-
Mutarea activelor
|
Echipamentele, informaţiile sau programele nu sunt
transferate în alte locaţii fără
autorizaţie prealabilă din partea persoanelor
competente.
|
-
Controale împotriva atacurilor de tip malware
|
Societatea a implementat controale de detecție,
prevenţie şi recuperare pentru a asigura protecţia
împotriva atacurilor de tip malware.
|
-
Copii de siguranţă ale informaţiilor
|
Societatea asigură copiile de siguranţă conform Politicii de Copiere și Stocare a Datelor (Back-Up).
|
-
Jurnalizarea evenimentelor
|
Societatea generează, păstrează si verifică
registrul de incidente legate de securitatea
informaţiilor.
|
-
Instalarea de programe pe sistemele operaţionale
|
Societatea a adoptat reguli și politici interne care
guvernează instalarea programelor pe sistemele
operaţionale.
|
-
Controalele de audit al sistemelor informatice
|
Cerinţele de audit și activităţile care
implică verificarea sistemelor operaţionale sunt
planificate și convenite înainte de a fi implementate,
pentru a minimiza perturbările proceselor comerciale și
sportive.
|
-
Controalele de reţea
|
Societatea gestionează și controlează
reţelele pentru a asigura protecţia informaţiilor
în sisteme si aplicaţii.
|
-
Transferul de informaţii
|
Folosim clauze confidenţiale în contracte pentru a
proteja transferul de informaţii comerciale către
terţi.
|
-
Regului de securitate a informaţiilor pentru relaţia cu furnizorii
|
Societatea solicită furnizorii săi implementarea de
măsuri de securitate a informaţiilor pentru a atenua
riscurile asociate accesului furnizorului la activele
Societății.
|
-
Responsabilităţi și proceduri
|
Societatea a adoptat politici interne pentru a asigura un
răspuns rapid, eficient şi metodic la incidentele de
securitate a informaţiilor.
|
-
Raportarea și acționarea în caz de incident de
securitate
|
Se realizează potrivit Politicii pentru Incidentele de Securitate.
|
-
Raportarea punctelor slabe privind securitatea
informaţiilor
|
Angajaţii şi contractanţii notează şi
raportează orice slăbiciuni privind securitatea
informațiilor observate sau suspectate în cadrul
sistemelor sau serviciilor.
|
-
Protecţia înregistrărilor şi a datelor cu
caracter personal
|
Societatea protejează înregistrările
împotriva pierderii, distrugerii, falsificării,
accesului neautorizat si divulgării neautorizate, în
conformitate cu cerinţele legislative, regulamentare și
contractuale sportive, respectiv comerciale.
|
-
Confidenţialitatea si protecţia datelor
personale
|
Confidenţialitatea și protecţia datelor personale
sunt asigurate în conformitate cu legislaţia
aplicabilă.
|
-
Respectarea politicilor și standardelor de
securitate
|
Conformitatea procedurilor și prelucrării
informaţiilor este revizuită în mod regulat.
|
-
Revizuirea conformităţii tehnice
|
Sistemele informatice sunt verificate în mod regulat pentru
a respecta politicile și standardele de securitate ale
Societății cu privire la informaţii.
|
-
Evaluarea impactului asupra
confidenţialităţii
|
Societatea evaluează impactului asupra
confidenţialităţii atunci când este
planificată o nouă prelucrare a datelor cu caracter
personal sau o modificare a datelor personale.
|
-
Înregistrări legate de prelucrarea datelor cu
caracter personal
|
Societatea determină și păstrează
înregistrările necesare pentru a demonstra respectarea
obligaţiilor sale privind prelucrarea datelor cu caracter
personal.
|
-
Determinarea drepturilor persoanelor vizate și permiterea
exercitării acestora
|
Societatea asigură exercitarea tuturor drepturilor
persoanelor vizate stabilite de GDPR.
|
-
Managementul solicitărilor
|
Societatea se raportează la reguli interne pentru rezolvarea
solicitărilor persoanelor vizate.
|
-
Decizii automatizate
|
Persoanele vizate nu sunt supuse unor decizii automatizate.
|
-
Respectarea principiului minimizării prelucrării
datelor cu caracter personal
|
Se prelucrează doar acele date personale strict necesare
îndeplinirii unei operațiuni și se analizează
temeiul legal al prelucrării în acord cu GDPR.
|
-
Ștergerea datelor cu caracter personal
|
Societatea a adoptat un mecanism documentat pentru ștergerea
datelor cu caracter personal.
|
-
Proceduri de colectare
|
Societatea se asigură că datele personale sunt corecte,
complete şi actualizate, aşa cum este necesar pentru
scopurile pentru care urmează să fie prelucrate, pe tot
parcursul prelucrării datelor cu caracter personal.
|
-
Transferul datelor cu caracter personal / destinatari
|
Se face cu informarea persoanei vizate către persoane fizice
sau juridice de drept privat ori public care pot justifica un
interes/temei în prelucrarea acestor date.
|
-
Informarea persoanei vizate
|
Societatea asigură informarea persoanei vizate asupra
identității sale, categoriilor de date prelucrate,
scopul prelucrării, durata prelucrării, transferului de
date, categorii de destinatari, drepturile persoanei vizate,
datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor
şi oricăror alte informaţii conform GDPR.
|